دراجة بخارية BMW R69S mit Steib S500 Seitenwagen































≈ AED 103,400
إذا قررت شراء المعدات بسعر منخفض، فتأكد أنك تتواصل مع البائع الحقيقي. اكتشف أكبر قدر ممكن من المعلومات عن مالك المعدات. تتمثل إحدى طرق الغش في تقديم نفسك كشركة حقيقية. إن ساورك شك، أخبرنا عن ذلك من أجل تشديد الرقابة وذلك من خلال نموذج التعليقات.
قبل أن تقرر القيام بالشراء، احرص على مراجعة العديد من عروض البيع بعناية لفهم متوسط تكلفة المعدات التي اخترتها. إذا كان سعر العرض الذي أعجبك أقل بكثير من عروض مشابهة، ففكر في الأمر بتأنٍ. قد يكون هناك فرق أسعار هائل يشير إلى عيوب مخفية أو أن البائع يحاول ارتكاب أعمال احتيالية.
ابتعد عن شراء المنتجات التي يكون سعرها مختلف بشدة عن متوسط السعر لمعدات مشابهة.
لا توافق على الوعود المثيرة للشكوك والبضائع المدفوعة مسبقًا. إن ساورك شك، فلا تخاف من طلب توضيح التفاصيل وأن تطلب صورًا ومستندات إضافية للمعدات وأن تفحص صحة التصديق على تلك المستندات وتطرح الأسئلة التي تساورك.
أكثر أنواع الاحتيال شيوعًا، قد يطلب البائعون غير المنصفون مبلغًا معينًا كعربون مسبق "لتحجز" حقك في شراء المعدات. وبالتالي يستطيع المحتالون تجميع مبلغًا ضخمًا ثم يختفون ولا تستطيع التواصل معهم بعد ذلك.
- إرسال الدفعة المسبقة إلى البطاقة
- لا تقم بالدفع المسبق بدون مستندات ورقية تؤكد عملية تحويل الأمول إذا ساورك أي شك في البائع خلال التواصل.
- إرسال إلى حساب "الوصي" “Trustee”
- هذا الطلب ينبغي أن يكون بمثابه إنذار فأنت على الأرجح تتواصل مع شخص محتال.
- إرسال إلى حساب الشركة باسم مشابه
- توخّ الحذر، فقد يختفي المحتالون أنفسهم أيضًا خلف شركات معلومة أو يدخلون تغييرات طفيفة على الاسم. لا تحول الأموال إذا ساورك شك في اسم الشركة.
- استبدال البيانات الخاصة في فاتورة شركة حقيقية
- قبل التحويل، تأكد أن البيانات المحددة صحيحة وأنها ترتبط أو لا ترتبط بالشركة المحددة.
معلومات الاتصال بالبائع

Aufbau: mit Steib Seitenwagen
Cycle World magazine published a review of the R69S. Its initial and concluding paragraphs read: "Ask any motorcyclist what he considers to be the two-wheeled equivalent of the Rolls-Royce and you will almost certainly be told "BMW". That answer will not be too far wrong
the BMW motorcycle is more like the Mercedes than a Rolls-Royce: conservative in many respects
Alte Bundesstraße 48
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820224!
Chassis Nr. 662331
Motornummer 662331
Bauzeit 1955-1969
1 von 15.347 gebauten
42 PS
Serviceunterlagen/Geschichte sind vorhanden
The 1960-1969 models were designed as relatively high powered
high compression sport bikes
although the Earles forks R69 and R69S came with sidecar lugs installed on the frames as these were designed specifically with sidecar use in mind
though it was popularly used as a solo bike as well
In June 1962
either
except that the products coming from the Bayerische Motoren Werke incorporate a good deal more in advanced engineering features than the famous English car. Actually
but quite advanced nonetheless. In any case
the BMW has attributes that make it unique
and it has acquired a reputation that makes it a "prestige" motorcycle
even among people who ordinarily don't give two wheelers a second glance...Whatever the BMW's merits are in a contest of speed
it is still the smoothest
best finished
quietest and cleanest motorcycle it has ever been our pleasure to ride. To be honest
we think that anyone who would worry much over its performance-potential is a bit of a booby. The R69S is fast enough to handle any encounter
and it has attributes that are
in touring
infinitely more valuable than mere speed. All things considered
if we were planning a two-wheel style tour
the BMW would have to be our choice of mount."
The beautiful R69S offered here is the culmination of one man's dream
and one wife's nightmare! Warned by his wife that he'd perhaps surpassed his motorcycling days
the previous owner assumed that a sidecar outfit would be the acceptable compromise. He was wrong. After many months of searching
the vendor eventually sourced his desired matching numbers R69S in Ireland
This bike benefitted from being offered in Class 1 condition following a re-spray with correct re-striping
re-ground piston ring valves
stainless steel exhaust system
chromed steel wheel rims
stainless steel spokes and a believed genuine 34,137 miles at the time of his purchase
Furthermore
this bike sports the slightly larger Schorsch Meier touring fuel tank
electronic ignition system and twin seat. Upon import
a beautiful and matching coloured Steib sidecar was ordered and bespoke built to fit the R69S at a cost of more than £6,000. In total
the project costed the previous owner in excess of £18,000
and showing a mileage now of just 54.993 km
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy