شاحنة ذات الخطاف MAN TGS 33.470 6x4 Euro 6 Full Steel AJK 20 Ton haakarmsysteem















































≈ AED 457,800
إذا قررت شراء المعدات بسعر منخفض، فتأكد أنك تتواصل مع البائع الحقيقي. اكتشف أكبر قدر ممكن من المعلومات عن مالك المعدات. تتمثل إحدى طرق الغش في تقديم نفسك كشركة حقيقية. إن ساورك شك، أخبرنا عن ذلك من أجل تشديد الرقابة وذلك من خلال نموذج التعليقات.
قبل أن تقرر القيام بالشراء، احرص على مراجعة العديد من عروض البيع بعناية لفهم متوسط تكلفة المعدات التي اخترتها. إذا كان سعر العرض الذي أعجبك أقل بكثير من عروض مشابهة، ففكر في الأمر بتأنٍ. قد يكون هناك فرق أسعار هائل يشير إلى عيوب مخفية أو أن البائع يحاول ارتكاب أعمال احتيالية.
ابتعد عن شراء المنتجات التي يكون سعرها مختلف بشدة عن متوسط السعر لمعدات مشابهة.
لا توافق على الوعود المثيرة للشكوك والبضائع المدفوعة مسبقًا. إن ساورك شك، فلا تخاف من طلب توضيح التفاصيل وأن تطلب صورًا ومستندات إضافية للمعدات وأن تفحص صحة التصديق على تلك المستندات وتطرح الأسئلة التي تساورك.
أكثر أنواع الاحتيال شيوعًا، قد يطلب البائعون غير المنصفون مبلغًا معينًا كعربون مسبق "لتحجز" حقك في شراء المعدات. وبالتالي يستطيع المحتالون تجميع مبلغًا ضخمًا ثم يختفون ولا تستطيع التواصل معهم بعد ذلك.
- إرسال الدفعة المسبقة إلى البطاقة
- لا تقم بالدفع المسبق بدون مستندات ورقية تؤكد عملية تحويل الأمول إذا ساورك أي شك في البائع خلال التواصل.
- إرسال إلى حساب "الوصي" “Trustee”
- هذا الطلب ينبغي أن يكون بمثابه إنذار فأنت على الأرجح تتواصل مع شخص محتال.
- إرسال إلى حساب الشركة باسم مشابه
- توخّ الحذر، فقد يختفي المحتالون أنفسهم أيضًا خلف شركات معلومة أو يدخلون تغييرات طفيفة على الاسم. لا تحول الأموال إذا ساورك شك في اسم الشركة.
- استبدال البيانات الخاصة في فاتورة شركة حقيقية
- قبل التحويل، تأكد أن البيانات المحددة صحيحة وأنها ترتبط أو لا ترتبط بالشركة المحددة.
معلومات الاتصال بالبائع



















- Камера за заден ход
- Колесен редуктор
- Пневматичен клаксон
- Предно и задно ресорно окачване
- Централен подлакътник
- Kamera couvání
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- Vzduchová houkačka
- AHK 40 mm
- AP achsen
- Blattfeder vorne und hinten
- Euro 6
- Lufthorn
- Mittelarmlehne
- Rückwärtsfahrkamera
- Vermietung abrollkipper
= Anmerkungen =
- AJK 20-Tonnen-Hakenladesystem (Typ: HL20-5430)
- Länge des Systems: 540 cm
- Höhe des Hakens: 145 cm
- Hydraulische Containerverriegelung innen
- 2 hydraulische Kupplungen am Heck
- Staukasten aus rostfreiem Stahl
- Vollständig blattgefedert!
- 9 Tonnen Vorderachse!
- 13 Tonnen Hinterachsen! (technisch)
- Nur 219.541 km!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bakkamera
- Bladaffjedring for og bag
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Navreduktion
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό μπράτσο
- Κόρνα αέρα
- Μείωση πλήμνης
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Air horn
- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Reduction
- Rental container truck
- Reversing camera
- Steel suspension front and back side
- Warning lights
= Remarks =
- AJK 20 Ton hook lift system (type: HL20-5430)
- System length: 540 cm
- Hook height: 145 cm
- Hydraulic container inside locking
- 2 hydraulic couplings at the rear
- Stainless steel storage box
- Fully leaf-sprung!
- 9 Ton front axle!
- 13 Ton rear axles! (technical)
- Only 219,541 km!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: hub reduction
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Bocina de aire
- Camión portacontenedores de alquiler
- Cámara de marcha atrás
- Euro 6
- Reducción de buje
- Reposabrazos central
- Suspensión de ballestas delante y atrás
= Comentarios =
- Sistema de cargador de gancho AJK de 20 toneladas (tipo: HL20-5430)
- Longitud del sistema: 540 cm
- Altura del gancho: 145 cm
- Bloqueo hidráulico del interior del contenedor
- 2 enganches hidráulicos en la parte trasera
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable
- ¡Totalmente con ballestas!
- ¡Eje delantero de 9 Ton!
- ¡Ejes traseros de 13 Ton! (técnico)
- ¡Sólo 219.541 km!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Keskikäsinoja
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Navan alennus
- Peruutuskamera
- Äänimerkki
- Camion porteconteneur à louer
- Caméra de recul
- Corne à air
- Euro 6
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
- Suspension à lames avant et arrière
= Remarques =
- Système de chargeur à crochet AJK 20 tonnes (type : HL20-5430)
- Longueur du système : 540 cm
- Hauteur du crochet : 145 cm
- Verrouillage hydraulique du conteneur à l'intérieur
- 2 raccords hydrauliques à l'arrière
- Coffre de rangement en acier inoxydable
- Suspension à lames complète !
- Essieu avant de 9 tonnes !
- Essieux arrière de 13 tonnes ! (technique)
- Seulement 219 541 km !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Kamera za vožnju unatrag
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Zračna sirena
- Euro 6
- Kerékagy-áttétel
- Középső kartámasz
- Légkürt
- Tolatókamera
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Riduzione nel mozzo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
- Videocamera per retromarcia
Infotainment
- Achteruitrijcamera
- Multimedia systeem
Interieur
- Armsteun
Overige
- Bladvering voor en achter
- Euro 6
- Huur Container wagen
- Luchthoorn
- Naafreductie
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- AJK 20 Ton haakarmsysteem (type: HL20-5430)
- Systeemlengte: 540 cm
- Haakhoogte: 145 cm
- Hydraulische container binnenborging
- 2 hydraulische koppelingen aan de achterzijde
- RVS opbergkist
- Volledig bladgeveerd!
- 9 Ton vooras!
- 13 Ton achterassen! (technisch)
- Slechts 219.541 km!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
- Lufthorn
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Ryggekamera
- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Resor z przodu i z tyłu
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Buzina de ar comprimido
- Camara de marcha-atràs
- Euro 6
- Redução do cubo
- Suspensão de molas dianteira e traseira
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cameră de marșarier
- Claxon pneumatic
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Грузовик для аренды
- Евро 6
- Камера заднего хода
- Пневматический звуковой сигнал
- Редукция
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Система крюкового погрузчика AJK 20 тонн (тип: HL20-5430)
- Длина системы: 540 см
- Высота крюка: 145 см
- Гидравлическая блокировка контейнера внутри
- 2 гидравлические муфты в задней части
- Ящик для хранения из нержавеющей стали
- Полностью рессорная подвеска!
- Передняя ось 9 тонн!
- Задние оси грузоподъемностью 13 тонн! (технические)
- Всего 219 541 км!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Vzduchová húkačka
- Armstöd i mitten
- Backkamera
- Euro 6
- Främre och bakre bladfjäder
- Navreduktion
- Tyfon
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Geri vites kamerası
- Havalı korna
- Orta kol dayanağı
- Poyra hız düşürme
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon